Adresler (1)
Doç. Dr. Kadir Yıldırım
Bu kliniğin online randevu alabileceğiniz bir takvimi bulunmuyor.
-
Hastane: VM Medical Park Samsun Hastanesi
Adres: Mimar Sinan Mahallesi Alparslan Bulvarı No:17
Doç. Dr. Kadir Yıldırım Hakkında
Doç. Dr. Kadir Yıldırım Kimdir?
Eğitim :
• Gazi tıp fakültesi / Tıp Eğitimi 2009
• Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi / Uzmanlık 2015
Çalıştığı...
Eğitimler
- 2003 - 2009 - Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi (Yüksek Lisans)
- 2010 - 2015 - Samsun Eğitim Araştırma Hastanesi Genel Cerrahi Uzmanlık
İlgilendiği Hastalıklar
- Şişmanlık (Obezite)
- Safra Kesesi Taşları
- Meme Hastalıkları
- Mide Hastalıkları
- Tümünü Göster
Deneyimler
- Samsun Çarşamba Devlet Hastanesi Genel Cerrahi Uzmanı/ 2016-2017
- Muş Varto Devlet Hastanesi Genel Cerrahi Uzmanı/2015- 2016
- Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi Araştırma Görevlisi/ 2010- 2015
- Samsun Ladik Devlet Hastanesi Pratisyen Hekim / 2009-2010
Değerlendirmeler
DeğerlendirHizmetler
İlgilendiği Hastalıklar
- Şişmanlık (Obezite)
- Safra Kesesi Taşları
- Meme Hastalıkları
- Mide Hastalıkları
- Tiroid Guatr
- Fıtık
- Kolorektal Kanser (Kalın Bağırsak Kanseri)
- Mide Kanseri
- Hemoroit
- Anal Fissür
- Kasık Fıtığı
- Karın Fıtığı
- Kıl Dönmesi
- Hipertiroidi
- Kolon Kanseri
- Bağırsak kanserleri
- Mide Yanması
- Meme Kisti
- Meme Başı Akıntısı
- Meme Kanseri
- Hipotiroid
- Morbid Obezite Cerrahisi
- Şeker hastalığı ameliyatı
- Metabolik Cerrahi
Doç. Dr. Kadir Yıldırım Hakkında
Doç. Dr. Kadir Yıldırım Kimdir?
Eğitim :
• Gazi tıp fakültesi / Tıp Eğitimi 2009
• Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi / Uzmanlık 2015
Çalıştığı...
İlgilendiği Hastalıklar
- Şişmanlık (Obezite)
- Safra Kesesi Taşları
- Meme Hastalıkları
- Mide Hastalıkları
- Tümünü Göster
Değerlendirmeler
Değerlendir-
n.....24 Mart 2020, 00:00Safra kesesi taşı şikayetim nedeni ile gitmiştim. Kadir Bey ameliyatımı yaptı. Doktorumun ilgi ve alakasından çok memnun kaldım. Böyle bir zamanda onun gibi doktorlara gerçekten ihtiyacımız var. Sağlığım yerinde sayesinde ve çok mutluyum. Bir doktordan çok daha fazlası. Samimiyeti, ilgi ve alakası çok güzel. Allah yolunu açık etsin, Allah ondan razı olsun.
-
t.....19 Mart 2020, 00:00Benim kilo sorunum vardı.Tavsiye üzerine gittim,hiç düşünmeden miğde küçültme ameliyatı geçirdim,çokta memnunum hiç bir sorunumda olmadı.İlgi,alakası ve hizmetleri çok iyiydi,ameliyat sonrası hiç bir ağrı,sızı,sıkıntı çekmedim,soranlara söyliyorum Kadir Bey için yönlendiriyorum,kilosu olan herkese tavsiyede bulunuyorum.Doktor Bey2le yeni tanıştım 5-6 ay oldu ama memnun kaldım.10 numara doktor.35 kilo verdim yaklaşık 5 ayda.Yıllardır spor yaptım,diyet yaptım 1 kilo dahi vermezken bu kadar kolay verdim,rahatladım,kendime geldim.Kadir Bey'i seviyorum.Pırıl pırıl bir insan yaşıda genç ben memnunum.Benim hiç bir sıkıntım olmadı ne ameliyat ne de ameliyattan sonra.
-
t.....18 Mart 2020, 00:00Kadir Bey hem benim hem de annemin doktoru.Kısa bir zaman önce annemi ameliyat etti.İlgisi,alakası ve tedavisinden çok memnun kaldım,tedavi sürecinde güzel sonuçlar aldık.Annem obezite cerrahisi ameliyatı için gitti.Ben de kanser tedavisinde ve genel kontrol amaçlı aynı zamanda hemoroid için gittim,çok memnun kaldım,çok samimi ve içten yaklaşıyor.Bir doktor gibi değil aileden biri gibi yakınen davranıyor.Çok açıklayıcı ve detaylı bilgi veriyor.Annem kısa sürede ayağa kalktı. 2 gün içerisinde hastaneden taburcu oldu,sonrasındaki süreçte de annemi takip etti.1 ay sora kontrole gittik.İlgi,alakası devam ediyor.Moral ve motivasyon veriyor hem ameliyat öncesi hem ameliyat sonrası.Hem hasta yakınına hem de hastaya bilgi veriyor .Yaklaşımı bizi rahatlatıyor.
-
ö.....17 Mart 2020, 00:00Ben 12 yıllık şeker hastasıyım.Şeker hastalığım vücudumun bir çok organına zarar vermeye başlamıştı,ayak parmaklarımda hissizlik başlamıştı.Bu ameliyatı ben 10 yıldır araştırıyordum,her yerde olmadığı için ve bu konuda çok tecrübe ve ameliyat olmadığı için kararsızdım.Daha sonra Kadir Bey'le bir arkadaşımın aracılığıyla tanıştım.Benim kafamdaki tüm endişeler Kadir Bey'le görüştükten sonra yok oldu ve ameliyat olma kararı aldım. Kadir Bey ve ekibini seçtiğim için mutluyum,ameliyat öncesi ve sonrası her daim benimle ekip olarak ilgilendiler.Ameliyat öncesi,sonrası bakımım da çok güzeldi.Gastrik bypass ameliyatımdan sonra şekerim şu an 130'a düştü.Tüm ilaçlarımı bıraktım.Tansiyon,kolestrol,trigiliserit,uyku apnesi,karaciğer yağlanması gibi tüm sorunlarım ortadan kalktı.Tip 2 diyabet hastası olanlara kesinlikle tavsiye ederim.Kadir Bey,ekibi ve tüm emeği geçenlere çok teşekkür ederim.Hayatlarında başarılar dilerim.
-
t.....16 Mart 2020, 00:00Memnunum.Güzel konuşuyor hocam.Aşırı kilom vardı.Nefes alamama,uyku apnesi,sosyal yaşantımda sıkıntı yaşıyordum.Mide küçültme ameliyatı oldum.15 Ocak'ta ameliyat oldum. 138 kilo ile girdim ameliyata. Şu anda 70 günde 118 kilo oldum.Gayet iyiyim.Şu anda uyku düzenim sağlıklı,hareketlerim biraz daha hızlı.Gece yatarken yorgun yatıp kalkardım şu anda rahatım.Yatıp kalkarken ne kadar çok uyusam da yorgun kalkıyordum uykudan ama şu an gayet düzene girdi uykum.Bu kilomda dahi rahatım.
-
y.....13 Mart 2020, 00:00Ben çok memnun kaldım.Hem safra kesesi hem de obezite ameliyatı oldum,2 ameliyatımı bir arada yaptı .Daha öncede benim komşum ameliyat olmuştu,çok memnun kaldığı için ben de gittim ve ben de çok memnun kaldım. Şu anda kilo veriyorum,iyiyim.Bir sorunum yok Allah'a şükür gayet iyiyim,kontrollerime gidiyorum,kontrollere gidemediğimde telefonla iletişim halindeyiz,detaylı yönlendiriyor.
-
e.....11 Şubat 2020, 14:43Sağlık problemlerinden dolayı Samsun Medicalpark hastanesinde görev yapan genel cerrahi uzmanı Kadir yıldırıma meme muayenesi oldum. İlgi alakası, hastaya yaklaşımı mükemmeldi, hiç çekinmeden uzmanlık alanı ile ilgili bütün sorularınızı rahatlıkla sorabilirsiniz, hastalığım ile ilgili o kadar açıklayıcı açıklamalarda bulunduki aklımdaki bütün soru işaretlerini giderdi. Çok güleryüzlü, empati kurabilen, samimiyetine inandığım bir doktordu. Uzmanlık alanı ile ilgili çok donanımlı bir doktor olduğu görüşündeyim. Herkese tavsiye ediyorum
-
o....t29 Ocak 2020, 00:00Hastalarıyla çok ilgili bir hekim Kadir Bey, asistanları da yine aynı şekilde. Ben şekerden dolayı mide ameliyatı oldum, bir de pankreasım alındı. Ameliyat öncesi ve sonrasında devamlı takibi altındaydım, sürekli süreç hakkında bilgilendirildim. Kendisi dalında çok başarılı zaten, hastasını da birebir takip ediyor. Kontrollere çok önem veriyor, mutlaka gelmemizi istiyor. Aldığım tavsiye üzerine ben de araştırarak gitmiştim kendisine. Ameliyatım sonrasında da çevreme önermeye başladım. Hem şeker hastalığı, hem de kilo problemi olanlara öneriyorum, çok çok memnun kaldığımı söylüyorum.
-
b....ö28 Ocak 2020, 00:00Bir ay önce mide bypass ameliyatı oldum Kadir Bey'e, bu süreçte 14 kilo verdim. Şimdi eşimi ve birkaç akrabamı da aynı operasyon için götüreceğim kendisine. Şeker hastasıydım, ameliyat öncesinde kullandığım ilaçlarım vardı, şimdi tüm ilaçlarımı bıraktım. Yeğenimin vasıtası ile tanıdım kendisini, daha önce nefes alamıyor, geceleri uyuyamıyordum. 143 kg ile ameliyata girdim, günden güne zayıflıyorum. Artık hareket kabiliyetim daha iyi, rahatça yürüyorum.
-
b....b27 Ocak 2020, 00:00Yaklaşık iki yıl oluyor kendisine ameliyat olalı. Hem ameliyat öncesinde, hem ameliyat sonrasında sağladığı hizmetlerden ve enerjisinden çok memnun kaldım. Hastasına karşı çok ilgili, onun sayesinde ikinci baharımı yaşıyorum. 2018 yılında tüp mide operasyonu gerçekleştirildi. Gittiğimde bir çok şikayetim vardı hipoglisemi, insülin direnci ve ayak ağrıları gibi. Bunun yanı sıra ailemin sağlık geçmişinde tansiyon ve kalp krizi riskleri vardı, kilom da fazla olduğundan dolayı bunlara mahal vermemek adına ameliyata karar verdim. Her şey güzel olacak diyerek girdim ameliyatıma ve öyle de oldu. Ben bir tanıdığım vasıtası ile gitmiştim kendisine. Ameliyatım sonrasında ben de bir çok kişiye önerdim, önermeye de devam ediyorum.
Hasta Soruları
Bu uzmana sorulmuş bir soru yok.
Randevu Alın
Bu uzmanın online randevu alabileceğiniz bir takvimi bulunmuyor.
Bu Siz Misiniz?
Bilgilerinizi hemen bize iletin. Kontroller tamamlandığında, sayfanızı yönetmeye başlayabilmeniz için size gerekli erişim bilgilerini sağlayalım.
Puan: 5 / 5
Tarih: 24 Mart 2020, 00:00Yorum: Safra kesesi taşı şikayetim nedeni ile gitmiştim. Kadir Bey ameliyatımı yaptı. Doktorumun ilgi ve alakasından çok memnun kaldım. Böyle bir zamanda onun gibi doktorlara gerçekten ihtiyacımız var. Sağlığım yerinde sayesinde ve çok mutluyum. Bir doktordan çok daha fazlası. Samimiyeti, ilgi ve alakası çok güzel. Allah yolunu açık etsin, Allah ondan razı olsun.
Puan: 5 / 5
Tarih: 19 Mart 2020, 00:00Yorum: Benim kilo sorunum vardı.Tavsiye üzerine gittim,hiç düşünmeden miğde küçültme ameliyatı geçirdim,çokta memnunum hiç bir sorunumda olmadı.İlgi,alakası ve hizmetleri çok iyiydi,ameliyat sonrası hiç bir ağrı,sızı,sıkıntı çekmedim,soranlara söyliyorum Kadir Bey için yönlendiriyorum,kilosu olan herkese tavsiyede bulunuyorum.Doktor Bey2le yeni tanıştım 5-6 ay oldu ama memnun kaldım.10 numara doktor.35 kilo verdim yaklaşık 5 ayda.Yıllardır spor yaptım,diyet yaptım 1 kilo dahi vermezken bu kadar kolay verdim,rahatladım,kendime geldim.Kadir Bey'i seviyorum.Pırıl pırıl bir insan yaşıda genç ben memnunum.Benim hiç bir sıkıntım olmadı ne ameliyat ne de ameliyattan sonra.
Puan: 5 / 5
Tarih: 18 Mart 2020, 00:00Yorum: Kadir Bey hem benim hem de annemin doktoru.Kısa bir zaman önce annemi ameliyat etti.İlgisi,alakası ve tedavisinden çok memnun kaldım,tedavi sürecinde güzel sonuçlar aldık.Annem obezite cerrahisi ameliyatı için gitti.Ben de kanser tedavisinde ve genel kontrol amaçlı aynı zamanda hemoroid için gittim,çok memnun kaldım,çok samimi ve içten yaklaşıyor.Bir doktor gibi değil aileden biri gibi yakınen davranıyor.Çok açıklayıcı ve detaylı bilgi veriyor.Annem kısa sürede ayağa kalktı. 2 gün içerisinde hastaneden taburcu oldu,sonrasındaki süreçte de annemi takip etti.1 ay sora kontrole gittik.İlgi,alakası devam ediyor.Moral ve motivasyon veriyor hem ameliyat öncesi hem ameliyat sonrası.Hem hasta yakınına hem de hastaya bilgi veriyor .Yaklaşımı bizi rahatlatıyor.