Adresler (1)
Uzm. Dr. Damla Şahbazoğlu
Bu kliniğin online randevu alabileceğiniz bir takvimi bulunmuyor.
-
Hastane: Damla Şahbazoğlu Muayenehanesi
Adres: Şirinyalı mh. İsmet Gökşen cd. 1500.sk. Tan apt. 1/4
Uzm. Dr. Damla Şahbazoğlu Hakkında
Uzm. Dr. Damla Şahbazoğlu Kimdir?
Uzm. Dr. Dt. Damla ŞAHBAZOĞLU
1986 yılında Antalya’da doğmuştur. İlkokulu Namık Kemal İlkokulu’nda okumuştur. Ortaokul ve lise eğitimini HM...
İlgilendiği Hastalıklar
- Diş Çapraşıklığı
- Diş Gıcırdatma
- Diş Çene Ve Yüz Bölgesi Gelişim Yetersizlikleri
- Dudak Damak Yarıkları
- Tümünü Göster
Tedaviler
- Ağız Koruyucusu
- Damon Sistemi Ve Kapaklı Braketler
- Diş Beyazlatma
- Invisalign Tedavisi
- Tümünü Göster
Yabancı Diller
- English
Yayınlar
- Uzm. Dr. Damla Şahbazoğlu
Değerlendirmeler
DeğerlendirHizmetler
İlgilendiği Hastalıklar
- Diş Çapraşıklığı
- Diş Gıcırdatma
- Diş Çene Ve Yüz Bölgesi Gelişim Yetersizlikleri
- Dudak Damak Yarıkları
- Diş Eksikliği
- Gömülü Dişler
- Temporomandibuler Eklem Hastalıkları
- Şeffaf plak tedavileri
Tedaviler
- Ağız Koruyucusu
- Damon Sistemi Ve Kapaklı Braketler
- Diş Beyazlatma
- Invisalign Tedavisi
- Kendinden Kapaklı Braketler (Self-Ligating Braketler)
- Lingual Ortodonti
- Lokal Anestezi
- Normal Randevu
- Ortognatik Cerrahi (Cerrahi Ortodonti)
- Şeffaf Plak Tedavisi (Telsiz Tedavi)
Uzm. Dr. Damla Şahbazoğlu Hakkında
Uzm. Dr. Damla Şahbazoğlu Kimdir?
Uzm. Dr. Dt. Damla ŞAHBAZOĞLU
1986 yılında Antalya’da doğmuştur. İlkokulu Namık Kemal İlkokulu’nda okumuştur. Ortaokul ve lise eğitimini HM...
İlgilendiği Hastalıklar
- Diş Çapraşıklığı
- Diş Gıcırdatma
- Diş Çene Ve Yüz Bölgesi Gelişim Yetersizlikleri
- Dudak Damak Yarıkları
- Tümünü Göster
Tedaviler
- Ağız Koruyucusu
- Damon Sistemi Ve Kapaklı Braketler
- Diş Beyazlatma
- Invisalign Tedavisi
- Tümünü Göster
Yabancı Diller
- English
Değerlendirmeler
Değerlendir-
ba...10 Ağustos 2020, 12:077 yasindaki kizimin kendi dis hekiminin bir ortodondist gormesi gerektigini soylemesi uzerine Damla Hanim'a gittik.Yaptigi detayli kontrol sonrasi yeni gelen ust disinin carpik uzadigini,disi ileri iten bir hareketi yapmasini soyledi.15 gun sonrasi kontrole gittigimizde kizim duzenli yapmadigi icin Damla Hanim arka azi dislerinden birer tanesine yukselti yapip bir ay sonrasina gelisim olup olmadigini tekrar kontrol etmek istedi.Kizima ilk etapta damaklik takmak istemedigini,oncelikle bu uygulamanin sonuclarini gormek istedigini soyledi.Kizima da durumu her zamanki tatliligi ile anlatti.Damla Hanim isinde uzman,titiz ve cok iyi bir ortodontist.Kizim o islem yaparken gayet rahatti.Bizden hicbir zaman guleryuzunu eksik etmedi,vermesi gereken bilgileri detayli bir sekilde sabirla anlatti,yapilmasi gereken ne varsa da yapti.Cocuklara yaklasimi da ,onlarla iletisimi de cok guzel.Pandemi doneminde de gereken tedbirler alinmis durumda.Hic tereddut etmeden gidip muayene olmanizi tavsiye ederim.Eminim sonrasinda baska hekim aramayacaksiniz.
-
ö.....10 Ağustos 2020, 09:28Ortodondist arayışım sürecinde Damla Hanımla tanıştıgima cok mutluyum. Tedavi sürecinin başında dişlerimin düzelmesini istesem de diş teli tedavisinden korkuyordum ve çok çekincem vardı ve bunları dikkate alan ilk doktor olması sebebiyle gönül rahatlığıyla tedaviye başladım. Aşırı diş çapraşıklığım vardı ama her aşamayı ayrıntılarıyla açıklayıp bilgilendirerek yürüttü. Çok kibar ve hastalarıyla çok iyi ilgilenen bir doktor. 2018 in başında tedaviye başladık ve 2020 başlarında diş tellerim çıktı ve dişlerimi düzgün görmek hem aynada baktığımda beni mutlu eden hem de özgüvenimi arttıran bir şey. Güler yüz ve güzel ilgisi için çok teşekkür ederim. İnsanın gönül rahatlığıyla gidebileceği bir doktor.
-
v....m30 Ocak 2020, 18:061 yıl önce bulduk doktorumuzu) kızımın dişlerini çok güzel tedavi ediyor, çok memnunuz ve tavsiye ediyoruz! Отличный детский ортодонт, которая превосходно владеет профессией и любит свое дело. Клиника чистая, персонал выученный, с детьми и пациентами внимательны, заботливы. На все волнующие вас вопросы дают обстоятельный ответ. Мы уже год получаем лечение брекет системой и очень довольны, дочь с удовольствием идёт на процедуры, за этот период у нас уже виден реальный результат наглядно. Считаем, что получили профессиональное лечение за вполне разумные деньги.
-
e.....20 Ağustos 2019, 10:3633 yaşında alt ve üst çapraşık dişlerimin düzeltilemeyeceğini düşünürken, Antalya'da alanında uzman Dr. Damla Hanımla Ortodonti tedavi sonrası bunun mümkün olduğunu gördüm. Doktorumun uyguladığı 2 yıllık özverili bir tedavi sonrası çok güzel sıralanmış dişlerim oldu. Tedavi boyunca tüm sorularıma tek tek, içten ve samimi olarak cevaplaması tüm endişemi giderdi. Kendisi bu konuda işine hakim ve çok bilgidir.Her şey için kendisine çok teşekkür ediyorum. Herkese tavsiye ederim.
-
a.....01 Mayıs 2019, 01:076. ayımızı doldurduk ve her muayenede değişmeyen ilgi değişmeyen güleryüz.özenle yapıtığı işiyle gün geçtikçe kurtuluyorum çarpık dişlerden :)
-
t.....06 Mart 2019, 08:26İnternette uzun bir araştırma yaptıktan sonra Damla Hanımın sayfasına denk geldim.Önyargılı olup bu kadar genç birinin acaba işinde iyimidir diye düşünürken yapılan yorumlar beni çok etkiledi.Çünkü bu hayatta belkide en güzel şeylerden biri insanların iltifatını hakedecek başarılara imza atabilmektir.Diş tellerimi gayet güzel bir şekilde takıp bana eksiksiz bilgileri aktardı.Ortodonti sürecim uzun bir süreç olacak ve bu süreci Damla Hanımla atlatmak güzel bir yolculuk olacak.Kalbi kadar yüzüde güzel olan Dr. Damla Hanıma sonsuz teşekkür ederim.....
-
be....28 Eylül 2018, 13:53Ağzımdaki çapraşıklığa benzer vaka değişimi, süreç, alternatif tedaviler ve ücret hakkında uzunca bir süre bilgi veren Damla Hanım’a minnettarım. Aklımdaki tüm sorular bir muayenede cevaplanmış oldu. Estetik kaygıyla düşündüğüm ortodontik tedaviyi artık sağlıklı bir kapanış için yaptırmayı düşünüyorum.
-
ek...m26 Mayıs 2018, 08:54kızımın ağız kapanmaması nedeniyle Muayene olamaya gittik. Diş probleminin yanında bize verdiği fikirler çok aydınlatıcı ve hiç aklımıza gelmeyen konulardı.Çok teşekkür ederim. Uzun bir ortodonti yolculuğuna çıkacağız.
-
.a...-06 Nisan 2018, 16:39Antalya'da yaşıyorum ve 18 yaşındayım. Alt dişlerimin çarpıklığından doğan çirkin görüntüden rahatsız oluyordum. Alt dişlerime tel taktırmaya karar verdim ve Damla Hanım dan randevu aldım. Tedaviye başladık her şey çok güzel gitti ve yaklaşık 10 11 ay dan sonra telleri çıkarttık. Dişlerim tam da istediğim gibiydi fazlasıyla özgüven kazandım. Damla Hanım ise işini çok severek ve profesyonelce yapan bir doktor.
-
ze...t22 Kasım 2017, 16:49Antalya da bulunabilecek nadir doktorlardan bir tanesi .güleryüzlülüğü olsun ilgilenmesi olsun çözüm odaklı tedavi olsun kendileri gerçekten çok başarılı bir doktor.Şimdiden çok teşekkür ediyorum herşey için
Hasta Soruları
Bu uzmana sorulmuş bir soru yok.
Randevu Alın
Bu uzmanın online randevu alabileceğiniz bir takvimi bulunmuyor.
Bu Siz Misiniz?
Bilgilerinizi hemen bize iletin. Kontroller tamamlandığında, sayfanızı yönetmeye başlayabilmeniz için size gerekli erişim bilgilerini sağlayalım.
Puan: 5 / 5
Tarih: 10 Ağustos 2020, 12:07Yorum: 7 yasindaki kizimin kendi dis hekiminin bir ortodondist gormesi gerektigini soylemesi uzerine Damla Hanim'a gittik.Yaptigi detayli kontrol sonrasi yeni gelen ust disinin carpik uzadigini,disi ileri iten bir hareketi yapmasini soyledi.15 gun sonrasi kontrole gittigimizde kizim duzenli yapmadigi icin Damla Hanim arka azi dislerinden birer tanesine yukselti yapip bir ay sonrasina gelisim olup olmadigini tekrar kontrol etmek istedi.Kizima ilk etapta damaklik takmak istemedigini,oncelikle bu uygulamanin sonuclarini gormek istedigini soyledi.Kizima da durumu her zamanki tatliligi ile anlatti.Damla Hanim isinde uzman,titiz ve cok iyi bir ortodontist.Kizim o islem yaparken gayet rahatti.Bizden hicbir zaman guleryuzunu eksik etmedi,vermesi gereken bilgileri detayli bir sekilde sabirla anlatti,yapilmasi gereken ne varsa da yapti.Cocuklara yaklasimi da ,onlarla iletisimi de cok guzel.Pandemi doneminde de gereken tedbirler alinmis durumda.Hic tereddut etmeden gidip muayene olmanizi tavsiye ederim.Eminim sonrasinda baska hekim aramayacaksiniz.
Puan: 5 / 5
Tarih: 10 Ağustos 2020, 09:28Yorum: Ortodondist arayışım sürecinde Damla Hanımla tanıştıgima cok mutluyum. Tedavi sürecinin başında dişlerimin düzelmesini istesem de diş teli tedavisinden korkuyordum ve çok çekincem vardı ve bunları dikkate alan ilk doktor olması sebebiyle gönül rahatlığıyla tedaviye başladım. Aşırı diş çapraşıklığım vardı ama her aşamayı ayrıntılarıyla açıklayıp bilgilendirerek yürüttü. Çok kibar ve hastalarıyla çok iyi ilgilenen bir doktor. 2018 in başında tedaviye başladık ve 2020 başlarında diş tellerim çıktı ve dişlerimi düzgün görmek hem aynada baktığımda beni mutlu eden hem de özgüvenimi arttıran bir şey. Güler yüz ve güzel ilgisi için çok teşekkür ederim. İnsanın gönül rahatlığıyla gidebileceği bir doktor.
Puan: 5 / 5
Tarih: 30 Ocak 2020, 18:06Yorum: 1 yıl önce bulduk doktorumuzu) kızımın dişlerini çok güzel tedavi ediyor, çok memnunuz ve tavsiye ediyoruz! Отличный детский ортодонт, которая превосходно владеет профессией и любит свое дело. Клиника чистая, персонал выученный, с детьми и пациентами внимательны, заботливы. На все волнующие вас вопросы дают обстоятельный ответ. Мы уже год получаем лечение брекет системой и очень довольны, дочь с удовольствием идёт на процедуры, за этот период у нас уже виден реальный результат наглядно. Считаем, что получили профессиональное лечение за вполне разумные деньги.