Uzm. Dr. Tuğba Baysak Tunçay

Fizyoterapi ve rehabilitasyon - İstanbul

Şehir: İstanbul

Bölüm: Fizyoterapi ve rehabilitasyon

Adresler (1)

VM Medical Park Pendik Hastanesi
Fevzi Çakmak Mahallesi Cemal Gürsel Caddesi No:9

Uzm. Dr. Tuğba Baysak Tunçay

Bu kliniğin online randevu alabileceğiniz bir takvimi bulunmuyor.

  • Hastane: VM Medical Park Pendik Hastanesi

    Adres: Fevzi Çakmak Mahallesi Cemal Gürsel Caddesi No:9

Uzm. Dr. Tuğba Baysak Tunçay Hakkında

Uzm. Dr. Tuğba Baysak Tunçay Kimdir?

Eğitimler

  • 2000-2006 Cerrahpaşa Tıp Fakültesi
  • 2007 Cerrahpaşa Tıp Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
  • 2007-2012 İstanbul Tıp Fakültesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Anabilim Dalı

İlgilendiği Hastalıklar

Deneyimler

  • 2007 Cerrahpaşa Tıp Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı
  • 2007-2012 İstanbul Tıp Fakültesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Anabilim Dalı
  • 2013-Şubat 2015 Batman Bölge Devlet Hastanesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Bölümü
  • 2015-2010 Avicenna Umut Hastanesi
  • 2019-Halen VM Medical Park Pendik

Değerlendirmeler

Değerlendir
  • User Image

    Yorum: Tuğba Hanım'dan çok memnun kaldım.Ben kendim onkoloji hastasıyım. Kolumda şişmeler oldu iki kere.İkisine de çok iyi geldi.Çok memnun kaldım.Karşılıklı olarak hastayı dinliyor, terkar çağırıp ilgileniyor.Baştan savma gibi bir durum olmuyor.Kendini çok güzel dinlememizi sağlıyor.Tedavinin nasıl olacağıyla ilgili bilgilendiriyor.Gitmek isteyenlere tavsiye ederim kendisini.

  • User Image

    Yorum: Ben hizmet verdiği hastaneye gelmiştim. Gayet güzel izlenimler edindik. Kendisinden çok memnunum.Omuzumda yırtık vardı.Terapi uyguladı Tuğba Hanım.Şu an tedavimiz bitti.Yırtık olduğu için iyileşmedi ama önceki durumdan daha iyiyim.Güleryüzlü ve hanımefendi biri.Kesinlikle herkese tavsiye ederiz kendisini.

  • User Image

    Yorum: Farklı bir doktora muayene olmuştum. Kollarımda kırık vardı. Beni fiziğe yönlendirdi.Çok daha iyi oldum.Tuğba Hanım iyi davrandı. Tatlı dilli, güleryüzlü biri. Bana karşı davranışları güzeldi.Her gittiğimde muayene ediyordu, güzel ilgileniyordu benimle.1 ay devam ettim.Tedavimiz bitti.Şu an daha iyiyim.

Hizmetler

İlgilendiği Hastalıklar

  • Bel Fıtığı
  • Sırt Ağrısı
  • Boyun Fıtığı
  • Osteoporoz
  • Diz ağrısı
  • Romatizma Ağrıları
  • Boyun Ağrısı
  • Boyun Tutulması
  • Felç
  • Ankilozan Spondilit (AS)

Uzm. Dr. Tuğba Baysak Tunçay Hakkında

Uzm. Dr. Tuğba Baysak Tunçay Kimdir?

...

Daha Fazla

İlgilendiği Hastalıklar

Değerlendirmeler

Değerlendir
  • User Image

    Tuğba Hanım'dan çok memnun kaldım.Ben kendim onkoloji hastasıyım. Kolumda şişmeler oldu iki kere.İkisine de çok iyi geldi.Çok memnun kaldım.Karşılıklı olarak hastayı dinliyor, terkar çağırıp ilgileniyor.Baştan savma gibi bir durum olmuyor.Kendini çok güzel dinlememizi sağlıyor.Tedavinin nasıl olacağıyla ilgili bilgilendiriyor.Gitmek isteyenlere tavsiye ederim kendisini.

  • User Image

    Ben hizmet verdiği hastaneye gelmiştim. Gayet güzel izlenimler edindik. Kendisinden çok memnunum.Omuzumda yırtık vardı.Terapi uyguladı Tuğba Hanım.Şu an tedavimiz bitti.Yırtık olduğu için iyileşmedi ama önceki durumdan daha iyiyim.Güleryüzlü ve hanımefendi biri.Kesinlikle herkese tavsiye ederiz kendisini.

  • User Image

    Farklı bir doktora muayene olmuştum. Kollarımda kırık vardı. Beni fiziğe yönlendirdi.Çok daha iyi oldum.Tuğba Hanım iyi davrandı. Tatlı dilli, güleryüzlü biri. Bana karşı davranışları güzeldi.Her gittiğimde muayene ediyordu, güzel ilgileniyordu benimle.1 ay devam ettim.Tedavimiz bitti.Şu an daha iyiyim.

  • User Image

    Bu bölgede aradığım tedaviyi gerçekleştiren hastaneydi. ESWT tedavimi gerçekleştiren profesyonel.İlgili,yönlendirmeleri güzel. Kibar,detaylı bilgi verir,açıklama yapar. Sorularıma cevap verdi detaylı olarak.Şu an için kısa bir süre bekleme aşamasındayım, kontrollerim devam etmekte.

  • User Image

    Çok memnunum.Ben kendilerine tesadüfen gittim ama bir çok kişiden memnuniyetlerini duydum.Yaklaşık 6 aydır hastasıyım.Ben fibro miyalji dolayısıyla gidiyorum. Kontrollerim devam etmekte.Çok ilgili,insanı aydınlatıcı bilgiler veriyor, sıcak kanlı bir insan.

  • User Image

    Tavsiye üzerine gittim.Trafik kazası geçirdim, omuzumda 3 parça kırıklarım vardı , alçıya alındı.3,5 ay alçıda kaldı, daha sonra fiziğe gitmem gerekti ve gittim.Doktorumdan ve tüm ekipten memnunum. 20 gün içerisinde açılmayan,kullanamadığım kolumu kullandım.

Hasta Soruları

Görüntülü GörüşmeÇevrimiçi

Randevu Alın

Bu uzmanın online randevu alabileceğiniz bir takvimi bulunmuyor.

Bu Siz Misiniz?

Bilgilerinizi hemen bize iletin. Kontroller tamamlandığında, sayfanızı yönetmeye başlayabilmeniz için size gerekli erişim bilgilerini sağlayalım.